Svadobné prípravy, hostina a zábava


Rozhodla som sa Vám napísať dlho očakávaný článok zo svadobnej série. 
Dnes to bude príprava, hostina a zábava. No a samozrejme Vás opäť zaplavím fotkami. 

Vôbec som nepociťovala stres, strach ani som nebola nervózna a presne táto pohoda sa niesla aj celý deň počas našej svadby. Teda, aby som neklamala. Jediný krát kedy som bola nervózna bolo 5 minút pred obradom a tú chvíľu, keď som kráčala k oltáru. Ale to ste si už asi prečítali v článku o najkrajšom momente svadby. 

Často kladené boli otázky, kde som zohnala veci na svadbu. Ak som na niečo zabudla napíšte mi to do komentára a tam Vám odpíšem. 
Všetko som si pripravovala sama, v deň svadby. 
Mám rada minimalizmus a myslím, že to bolo vidieť :)
Väčšina výzdoby bola kúpená v pepcu, kvety z kvetinárstva Kytička zo Stúpavy a piecť dali moji rodičia známym. Ostatný catering bol od výborných kuchárov z hotela Holiday inn. 
Šaty boli zo salónu White Rose z Trnavy, rovnako ako aj popolnočné.
Vlasy mi robila kaderníčka Simona z kaderníctva Coco v City Aréne v Trnave.
Fotky sú od milej Katky Šlesárovej. 
Tlačoviny sú od Milnikovekarticky_handmade, nájdete ich na instagrame.
Nechty mi robila Veron_no ktorú tiež nájdete na instagrame.




Chýbajú tam ešte vysoké svietniky s vysokými sviečkami.


Tieto kvietky boli na stoloch.


Moja svadobný kytica, fotená iba mobilom :)










Môj deň sa začal veľmi skoro a moje prvé kroky viedli ku kaderníčke. Nelku zatiaľ varovali starý rodičia a hneď potom, sme sa stretli v hoteli, kde sme mali hostinu. Kostol bol hneď oproti, takže sme mali všetko po ruke. 
Vizážistka Sabinka, nalíčila mňa, moju maminu aj Maťkovu maminu a Nelka si medzi tým pospinkala s dedkom na kávičke. 
Hneď, ako ma Sabinka nalíčila, som išla pripraviť sálu. Kvety som rozdelila do vázičiek, nachystala menovky a odovzdala video manažérovi, ktorý nám bol celú svadbu k dispozícii. 
Video som robila deň pred svadbou a bol to hodinový zostrih našich fotiek, ktorý sa premietal od prípitku a počas celej hostiny. 







Samozrejme sa oslavovalo už na izbe počas príprav. 
Viedla tam skvelá uvoľnená atmosféra a vôbec nikto nemal stres. 
Teda, až kým som nezistila že je veľa hodín a treba sa začať obliekať :D





Maťkove prípravy boli na inej izbe a vyzerali takto :)



No a samozrejme najkrajšia nevesta. 





Mňa obliekala maminka a akosi sme zabudli na kruh pod šatami, asi preto, že bolo zrazu "o 5 minút 12" :D
Celú svadbu som si na ne stúpala :D
Vy na kruh nezabudnite!!!



Na našej svadbe bolo veľa tradícií, klasiky ale zároveň bola presne taká, akú sme ju chceli.




Nás prvý svadobný tanec. Vybrali sme si obľúbeného Eda Sheerana, How Would you feel.
Toto je pre mňa najromantickejšia srdcovka s nádhernou melódiou a textom.
A náš prvý tanec sme si samozrejme užili spolu s Nelkou.






A hneď potom nasledoval tanec s našimi rodičmi, ktorý bol na pieseň od Simonky Martausovej a Richarda Mullera, Mušky svätojánske, ktorá je taktiež našou srdcovkou.
Potom, už bola zábava v plnom prúde. Jeden z najväčších tanečníkov bol môj dedko :)






Nelka to roztočil po príchode do sály ako prvá,


a ruka hore bola takmer do pól noci. Potom išla spinkať do kočíka, do vedľajšej miestnosti, kde sa pri nej striedali Maťkovi rodičia.



Prišli aj ďalšie kamošky.

Pozvaných bolo vyše 70 hostí, a každý prispel úžasnou náladou a energiou. 










Moje krásne ružové družičky :)






Nakrájali sme si jednu tortu. Kto bol viac špinavý? :)






 A u nás nemohli chýbať aj tieto "zábavné" hry. No naozaj sme sa všetci náramne bavili.









Kvietok chytila Elizabeth :)
A podväzok ženáč :D



 A toto bol pre mňa ďalší krásny emotívny moment. Čepiec mi viazala rodinná známa, ktorá bola pri pôrode Nelky a v nemocnici po pôrode mi veľmi pomáhala. Tak, ako aj mojej sestre.


Po pol noci sme som sa bola prezliecť do popolnočných šiat.
A môj milovaný ženích ma vykrúcal celú noc :)









Ja som vydržala do 2 rána ale najmä, kvôli Nelke, aby som ju mohla preniesť do postieľky.







A na záver... Najväčším prekvapením bolo, že prišla moja sestra Karinka, ktorá mala ešte zdravotné problémy, pretože bola týždeň po pôrode. Tak sme si aj poplakali :)




Pripravujem pre Vás posledný článok zo série svadba a to portrétové fotenie, pocity po svadbu a naše doterajšie spolužitie v manželstve. A ak sa podarí, aj video, Otázky a odpovede. 
Verím, že sa Vám tento článok páčil a v niečom aj inšpiroval. Ak chystáte svadbu, užite si ju naplno a nech je presne taká, akú chcete vy. 

S láskou Vaša Naty.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou