Môj život pred tehotenstvom


Možno mnohých z vás zaujíma, kým som bola a čo som robila pred tým ako som otehotnela. 
Asi začnem tým že hneď po tom, ako som skončila školu, venovala som sa tomu, čo som vždy chcela a kvôli čomu som chodila do školy. Bola som kaderníčkou v salóne v Bratislave v ktorom som pracovala spolu s mojou sestrou dva roky. Z toho rok sme spolu bývali v jednoizbovom byte v Dúbravke. 
Ale náš spoločný sen bol väčší, chceli sme mať vlastný salón, čo sa nám aj podarilo. Prenajali sme si miestnosť, zariadili si krásny salón a tým si splnili sen.... ktorý teda aspoň pre mňa netrval dlho, kedže mi po pár mesiacoch začalo rásť bruško 😁🤰
Myslím, že dosť bolo o práci... čo zvyšok? Vzťahy, priatelia,  celkový život....
Mám pocit, že celý život som bola zadaná... teda aspoň od môjho dospievania. No a teraz si ma nevykreslite kým to nevysvetlím 😅
Mala som v živote len dva vzťahy, teda môžem povedať že som bola zaľúbená len-až? skrátka dva krát. Mala som veľmi dlhý, myslím že dosť dlho aj pekný vzťah ktorý ale nemal budúcnosť, čo som dobre chápala už dosť dlho, ale poznáte to, keď zatvárate oči pred pravdou len preto, že ju nechcete vidieť. Asi sme si tým prešli všetci. 
No a potom nastal zlom keď som nie že niekoho stretla, ale skôr pochopila, že sa niekto ku mne vie správať tak, ako si zaslúžim a môžem byť pred tým človekom skutočne sama sebou, bez ohľadu na to, že sa vlastne nepoznáme ani tie dlhé roky. Ale o Maťkovi asi neskôr v inom článku ❤️ 
A čo ja a ten môj slobodný život? 
V tomto odseku toho veľa nenájdete. Roky kedy ma bavili diskotéky sú nenávratne preč a celkom radšej som mala papučové večery s najlepšou kamoškou od základky, až dodnes, pri vínku no a ako správne ženy, pomedzi naše rečnenie o chlapcoch, spomínaní na staré dobré časy nám v pozadí hral sex v meste. Až na tie papučové večery sa v podstate nič nezmenilo, teda iba počet stretnutí za mesiac, no a už nám v telke nejde obľúbený seriál ale ťuki tv😏😁 
Ak by som mala nejak zhrnúť môj život pred tým a teraz. Tak poviem to, čo nikoho neprekvapí. 
Rozhodne by som nemenila, ani na sekundu. Môj život je plný. Objatí, bozkov, lásky, vďačnosti, áno, aj únavy, sem tam menších aj väčších nervov, veď to poznáte, na chlapa, na špinavú podlahu či pri desiatom postavení sa večer z gauča k nelkinej postieľke 😅🤦‍♀️ 

No každopádne, svojmu povolaniu sa venujem stále, vlasy rastú celej rodine 😂 s kamoškami sa sem tam stretneme na kávu, ale mám najväčší dar na celom svete! 

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
❤️
Anonymný napísal(a)…
❤️❤️❤️
Anonymný napísal(a)…
Krásny článok, teším sa na dalsie ❤
Anonymný napísal(a)…
Anonymný napísal(a)…
😊
Anonymný napísal(a)…
🎀
Unknown napísal(a)…
Tento komentár bol odstránený autorom.
Anonymný napísal(a)…
��
Unknown napísal(a)…
Tento komentár bol odstránený autorom.
Unknown napísal(a)…
💗❤💞
Unknown napísal(a)…
🌸💮🏵️
Anonymný napísal(a)…
❤️
Elly ❤ napísal(a)…
😘😘😘😘😘 zabudla si dodatn,ze cely zivot a stale to plati si a bola si clovek, ktory vedel rozdavat usmev a pomahat bez pytania si to vsetko co si pre inych robila spat 😍😘

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava