Moje tehotenstvo



Keď sme sa dozvedeli, že čakáme Nelku plakali sme, obaja. No plakali sme od radosti, obrovskej radosti! Chceli sme byť mladými rodičmi a aj sa nám to splnilo. V tej chvíli nám bolo všetko úplne jedno, hlavne aby sa nám narodilo zdravé dieťa. No radosť vystriedalo zúfalstvo pri prvej pól hodine strávenej nad záchodovou misou... No a poviem Vám tých návštev záchodu bolo tak veľa že keď sa ma niekto spýta na tehotenstvo, je to prvá vec ktorú si vybavím 😭 
Zašlo to tak ďaleko, že som schudla na 48 kg a nedostala do seba už ani kvapku vody. 
Takže ma museli dávať dokopy týždeň na infúzkach, kde som konečne niečo zjedla a to už je čo povedať keď som sa tešila na “jedlo” z nemocnice 😂 
Takže som do 4 mesiace buď ležala, vracala alebo plakala že nechcem byť tehotná teraz a už ani nikdy v živote. 
Keď prešlo toto obdobie 🤮 ma to samozrejme prešlo a teraz chceme 3 deti 😅 
No a tým že sa u nás doma 4 mesiace nemohlo takmer vôbec variť, otvárať chladničku, nikto nemohol predo mnou nič zjesť a tým že som všetkým liezla na nervy som si to všetko konečne  postupne začala užívať. 
Užívať= pribrala som 22kg 😂🤦‍♀️
Áno, 22 a pri mojej výške 160cm... no snáď sa už ako 72 kg v živote neuvidím 🙏🏻😂 
Ale môžem povedať, že leto s bruškom som si ešte veľmi užila, nebolo ešte veľmi veľké, ja som sa ešte nezadýchala po 5m a hlavne som už nevracala. 
Ale hneď, ako sa ochladilo a prišla jeseň, zrazu som nevládala sama vstať ani z postele, ani vyjsť schody a už vôbec nie chodiť na prechádzky. Ja som vlastne nechodila už takmer nikam. Respektíve so mnou už nikto nikam nechodil, kedže som sa všade po 5 minutách zastavila, sadla si a nevládala ťahať tých 20kg proste nikam 😬 
Nehovoriac o tehotenských hormónoch, kedy som sa urazila a rozplakala za úplne všetko. Asi to so mnou nebolo úplne ľahké, ale pre mňa zas nebolo jednoduché byť s kýmkoľvek🤷‍♀️ Klasická urážlivá  hysterka ktorej chcú všetci zle😬 kto to pozná? 😂 
No a čo sa týka Nelky v brušku, tak z každého ultrazvuku som chodila s plačom, nahrávala si tlkot srdiečka a potom ho púšťala celej rodine. Vždy som mala na doktora prichystaných milión otázok a pri ultrazvuku sa ho pýtala na každý prštek, ktoré mi musel dokonca spočítať. Nehovoriac o tom, že mi musel vymenovať všetky orgány, ktoré Nelka v ten daný mesiac mala mať 💁🏼‍♀️ 
A nesmiem zabudnúť, že nakupovanie tehotenského oblečenia so mnou musel byť ten najhorší trest. Totiž plač z kabínky museli počuť aj predavačky... keď z môjho xs som musela prejsť na M či dokonca Lko, no ešteže mám muža, ktorý zachránil každú situáciu a vedel ma vždy ukľudniť 😆

Povedzte mi prosím, že som nebola jediná tehuľka, s ktorou sa to nedalo vydržať a že ste to mali podobne, napíšte mi komentár🙏🏻😆

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
Tak to teda nezávidím 😊 mne vôbec nebolo zle s celé tehotenstvo som si užila naplno , akurát tie hormóny poznám tiež a som rada , že môj chlap zo somnou vydržal , keďže každý deň mi vadilo niečo
Iné 🙈 no majú s nami dosť niekedy , ale milujú nás čo už 😀
Evka napísal(a)…
Podobne 😃 záchodová misa bola cca 3 mesiace moja najlepšia kamoška potom chvíľu dobre a záverečné cca 4 mesiace len ležať a na striedačku doma a v nemocnici. (23tt som sa začala otvárať )
Natália Bučáková napísal(a)…
Presne tak, milujú nás aj napriek to u že to občas s nami nemajú najľahšie 😅❤️
Evka, tak sme to mali podobne au teda na to že ja som sa neotvárala pomaly ani prinporode 😂😬
Anonymný napísal(a)…
Ja som veru nezažila nič z toho, čo opisuješ. Nevoľnosti ani nepríjemnosti spojené s tehotenstvom ma chvalabohu úplne obišli, nebolo mi zle ani raz. Bruško mi začalo prekážať v 7 mesiaci ale nikdy nie toľko ako opisuješ, práveže som do posledného dňa chodila na prechádzky do kopca a celkovo žila veľmi aktívne a to som tiež pribrala pekných 17 kg... 😅 a to som fyzicky úplná padavka a tintitko, 168cm a 45 kg. Neskôr mi ak porodnik povedal, že pôrod postupoval veľmi dobre určite aj vďaka týmto prechádzkam a pohybu, lebo že za 40 rokov praxe rodil len 1 s tak úzkou panvou prirodzene (dokonca ma vdaka Aniballu s ktorým som pocruvi cvicila nebolo nutné ani strihat). propo, slovo hormóny považujem za výhovorku, ja som nikdy (ani napr pri menštruácii pri ktorej sa mnohé ženy sťažujú) netrpela zmenami nálad. Celkovo musím povedať že som to tehotenstvo skoro vôbec "neprežívala" vôbec nemôžem povedať že by som bola unesená z ultrazvukov alebo nákupu detských veci - to ma skôr otravovalo. Tiez som si vobec nefotila brucho... Vtedy mi to ako prvorodičke prišlo všetko veľmi abstraktné. Až mi to bolo čudné, preco to.kazdu tak prežíva a ja som akasi nie že chladná, ale akoby prilis nad vecou.. všetko som pochopila až teraz, keď už mám svojho anjelika pri sebe a je stredom môjho vesmíru, zmyslom môjho života. 💕😇

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava