Sila ženy


Skutočne si neviem predstaviť čo vo vás evokuje tento nadpis. No ak vás zaujíma čo to znamená u mňa tak čítajte ďalej. 
Sila ženy, tak veľa to napovedá. 
V tejto chvíli je úplne jedno, čomu sa v živote venujeme, kam kráčame a kým sme kedysi boli. Je tiež jedno ako vyzeráme a čo všetko vlastníme. 
Sme nahé, zraniteľné a krásne. Každá je iná a predsa sme rovnaké. 
Čo je na tom keď ma žena pearcing, tetovanie, veľký zadok či stehná, či je príliš chudá a nemá prsia. Prečo stále žijeme vo svete, kde hľadáme ideál. 
Kto z nás sa môže pozrieť do zrkadla s pocitom že je spokojný? 
A naopak kto sa od neho radšej odvracia? 
Prečo sa nemôže žena pozrieť do oči inej ženy a vidieť v nej krásu? 
Dosť bolo otázok...
Sila ženy. Tá je len v nás, ženách. V ženách ktoré denne tvrdo pracujú pre svoje deti.
Je v každej žene ktorá tvrdo do noci drie, fizycky či psychicky preto, aby dosiahla svoj cieľ. 
Skončiť dobrú školu, zabezpečiť svoje deti či splniť si sen. 
Vidím silnú ženu vždy keď sa pozriem do zrkadla. Vidím tam seba a vidím všetku tu snahu ktorú som vo svojom živote vynaložila. No najma tam vidím matku, všetky tie prebdene noci, vidim ženu  ktorá ma na svojom tele desiatky stôp ktoré tak isto znamenajú byt ženou a nie len to, všetky tie stopy na mojom tele niečo znamenajú. Znamenajú to, ako ďaleko som prišla. Ženieme sa za všetkou tou dokonalosťou ktorú nám média ukazujú a ja verím že niekde určite táto dokonalosť existuje. No nie v mojom svete. Ja mám na tele desiatky stôp na ktoré som už teraz, časom pyšná. Áno, bola doba, kedy som si bez akejkoľvek hanby za ne poplakala. No dnes, vedľa mňa kráča ďalšia malá žienka ktorá mi tieto stopy na to moje bruško nakreslila. Je to pamiatka. Akoby jej obraz... prvý. A ten ja predsa nemôžem zahodiť, ani vygumovať či prekresliť. Je to obraz ktorý musím vystaviť!! 
Milujme seba, milujme to kým sme, ako vyzeráme a obdivujme a rešpektujme všetky tie ženy s  ktorými sa denne stretávame bez ohľadu na to, ako vyzerajú, ba dokonca či ich poznáme. Proste sa len usmejme a dúfajme v to, že náš úsmev spraví krajší deň niekomu ďalšiemu. A ktovie možno ten náš úsmev pošle tá osoba ďalej. 

Verme v krajší svet, verme v silu každej jednej z nás! 

Komentáre

Unknown napísal(a)…
krasny clanok opäť :) každá žena je vynimocna svojou vlastnou osobnostou ..netreba sa menit kvoli niekomu alebo niecomu :) je super byt sama sebou a volne dychat :) 💗

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava