Winter favorites

Zima je snáď najdlhším obdobím v roku a naše telo je vystavované chladnému počasiu a nedostatku slnka a preto si asi každý z nás želá, aby skončila tak rýchlo, ako začala. V tomto článku Vám predstavím niekoľko produktov, ktoré nám uľahčujú prežiť zimné obdobie bez chorôb a ťažkostí a to nie len mne, ale aj Nelke.

Ako prvý produkt Vám predstavím bio rakytníkový sirup bez cukru od Weleda

Túto vitamínovú bombu užívame všetci a teda je pre malých aj veľkých. Zvyšuje obranyschopnosť organizmu, obsahuje vitamín C, A, betakarotén a flavonoidy.
Jeho chuť je veľmi jedinečná a mne osobne vôbec nevadí chuť ale vôňa, na ktorú si asi treba zvyknúť.
Pijeme ho niekoľko krát denne. Nelka ho pije zmiešaný vo vodičke.
My dospelí ho pijeme v čaji, pridaním 1-2 čajových lyžičiek a Nelka v jednej fľaštičke- 2,5 dcl 1 čajovú lyžičku, pre ňu tak nie je chuť rakytníka výrazná ale za to, dostane do telíčka dostatok vitamínov.

Ďalším produktom je tento krémik, ktorý isto poznáte viaceré. Je to detský krémik proti chladu a vetru od Nivea


Ako asi dobre viete, von chodíme každý deň a bez tohto krémiku si to nevieme predstaviť. Líčka máme síce vyštípané, rovnako ako noštek ale tvárička je hydratovaná a nevysušuje ju vetrík.
Nelka zásadne nechce nosiť rukavičky a preto ním natierame aj ručičky. Má príjemnú vôňu ako všetky nivea detské krémy. Je mastnejší ale rýchlo sa vstrebáva a ľahko rozotiera.



Proti chladu sa chránime aj týmto krásnym a štýlovým šálikom od Luu_handmade


Tento minky handmade šálik od šikovnej žienky nás hreje v týchto chladných dňoch a tešíme sa ako ho onedlho využijeme aj s čelenkou, ktorú sme dostali ako setík. Už len počkať na slniečko a teplejšie dni.
Zatiaľ naplno využívame tento mäkučký teplučký šálik.



Tento produkt je novinka nie len pre väčšinu z Vás ale aj pre mňa. Spolu s ním som dostala na testovanie niekoľko prírodných produktov ktoré Vám postupne predstavím.

Vedeli ste, že pery sú jedným z najcitlivejších miest na našom tele? Staráte sa o ne pravidelne?
Okrem toho, že občas doprajem svojim perám medovo cukrový peeling je pre mňa tento balzám číslo 1. Má neskutočne príjemnú mätovú vôňu a chuť. Odkedy ho používam a to niekoľko krát denne, sú moje pery hydratované a jemné.


Eveline 8v1DM


Komu sa v zime neštiepia a nelámu nechty? Mne teda hej...
Priznám sa, že na lakovanie nechtov si skrátka nejak neviem nájsť čas. Ale tento lak skutočne schne veľmi rýchlo a tým že je priesvitný, vyzerajú nechty veľmi upravene. Ja nosím väčšinou polodlhé, až by som povedala že krátke nechty, ale vždy upravené pilníkom.
Spôsob nanášania tohto laku, spočíva v tom, že každý deň, po dobe 4 dní nanesiete jednu vrstvu.
Najradšej mám viac vrstiev, pretože vtedy nechty vyzerajú najkrajšie a skutočne veľmi pomáha.

Lískový olej od Renovality.


Lískový olej, ktorý má jemnú orieškovú vôňu, hydratuje pokožku a je pre nás v zime ako hotový poklad. Natieram ním najmä Nelku po kúpaní a občas ho aj ja zamením za môj obľúbený kávový.
Je veľmi jemný a rýchlo sa vstrebáva. Nelka obľubuje masáže a práve lískový olej je pre ne ako stvorený.
Priznám sa, že ja som si v tomto oleji našla aj produkt, ktorý využívam ako ochranný olej v zime. V zimnom období sa na prechádzky často nelíčim a pred tým ako ideme von, sa ním natriem. Vďaka tomu, že sa rýchlo vstrebáva a nepôsobí na tvári mastne, ale za to hydratuje pokožku, môžeme byť vonku skutočne dlho a moja pleť nie je šupinatá a suchá,

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava