Weleda- recenzia

Weleda

Weleda je prírodná kozmetika, ktorá lieči, pomáha a chráni nie len detskú citlivú pokožku ale aj pokožku nás dospelých. Majú rôzne produkty na rôzne tipy pokožky, vlasovú starostlivosť, produkty pre tehotné, dojčiace ženy bábätká a deti, starostlivosť o ústnu dutinu, sirupy a šťavy, dezodoranty a iné...
Pre nás toto rozhodne nie sú posledné vyskúšané produkty. 

Našou najobľúbenejšou značkou sa nepochybne stala weleda a to od doby, kedy sme ju prvý krát použili. Okamžite sme do nej obe zamilovali. Ešte nikdy som nemala tak dobrý pocit z detskej kozmetiky ako práve z produktov, ktoré sme si vybrali a mohli otestovať.
Pri tejto značke som si dala obzvlášť záležať pri testovaní a nechala som si dosť času na to, aby som vedela napísať úprimnú a dôveryhodnú recenziu, z ktorej budete môcť čerpať inšpiráciu. Ak budete čítať ďalej, dozviete sa ako sa nám páčia produkty, ako ich používame a na čo všetko nám pomáhajú. V tomto článku nenájdete zloženia a to, čo píšu výrobcovia ale ak to chcete vedieť, kliknite na stránku weleda.sk
---------



Ako prvý Vám musím predstaviť môj najobľúbenejší Hautcreme Skin food- pleťový krém s bylinkami, ktorý má mnohé využitia.
Keď som tento krém vyskúšala po prvý krát mala som chuť ho okamžite umyť. Zdal sa hutný, príliš mastný a ťažký. Na moje prekvapenie mi sa krém začal rýchlo vstrebávať a po chvíli som cítila jemne mastnú, hydratovanú pokožku.
Ja ho používam najmä ako krém pod make up, regeneráciu na noc, na nohy a na ruky. 
Každý kto má suchú pokožku, mal by siahnuť po tomto kréme pretože mne ako jediný z mnohých vyskúšaných krémov na suchú pokožku skutočne pomohol. 
Tým že ho používam ako podklad pod make up, konečne nemám suché šupinaté miesta na tvári. Po nanesení make-upu moja pleť vyzerá svieža a hydratovaná a ako bonus príjemne voní.



Ďalším skvelým krémom je Upokojujúci dojčenský krém ktorým Nelke natieram každý deň pred spaním zadoček. 
Krémikov proti zapareninám sme taktiež vyskúšali viac od rôznych značiek a tento od weledy nám vyhovoval úplne najviac. Zahojil nám škaredé vyrážky, ktoré nám spôsobili plienky bohužiaľ práve (babycharm). Stačilo niekoľko hrubých vrstiev tohto krémiku a bolo po vyrážkach. 
Je tiež vhodný na citlivé, suchšie miesta, prípadne malé ranky, škrabnutia či iné boľačky. 




Nechtíkový pleťový detský krémik je úplne najvhodnejší na suchú tváričku či miesta na telíčku. Cenovo je veľmi výhodný a má skvelé účinky vďaka svojim výťažkom. Krémujem ním Nelku vždy keď ideme von a večer po kúpaní pred spinkaním. Vďaka tomuto krémiku nemáme suché líčka tak, ako sme mali a tváričku už máme takú ako má byť- ako miminko. 



Nechtíkový detský šampón, ktorý je dva v jednom (šampón a mydlo) má príjemnú vôňu, dobre pení aj pri malom množstve a vďaka tomu vydrží naozaj dlho. Neštípe v očkách, je jemný a vďaka jeho zloženiu je pokožka hydratovaná, vyživená a ošetrená. 

Nechtíkové ošetrujúce mlieko používame vždy po kúpeli nechtíkovým šampónom. Veľmi ľahko sa rozotiera, príjemne voní, rovnako ako šampón, vďaka svojej konzistencii stačí troška na celé telíčko. Pokožku krásne hydratuje, ošetreuje a vyživuje a výborne sa vstrebáva.



Celá nechtíková rada, je vhodná pre detičky so suchšou pokožkou a vďaka svojmu zloženiu je vhodná aj pre detičky s atopickou a exematickou pokožkou, ktorú ale nezaťažuje, ošetruje a vyživuje do hĺbky. 

Ďakujem, že ste si tento článok dočítali a verím, že ste sa inšpirovali. My sme viac ako spokojní so všetkými produktami, ktoré sme mali možnosť vyskúšať. Teším sa že nám tento krát všetky produkty sadli a najmä že pomáhajú Nelke,

Srdečne Vás pozdravujú Naty a Nely.



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava