Yves Rocher- Telová/Pleťová kozmetika

Yves rocher je jednou z mojich obľúbených značiek.  Je to kozmetika, ktorá je z prírodných rastlinných zložiek a je skutočne veľmi šetrná k životnému prostrediu, čo ako už dobre viete, je pre mňa veľmi podstatné. No nie len k životnému prostrediu ale aj k mojej pleti. Produkty ktoré som mala možnosť vyskúšať, sú jarnou novinkou a podrobne Vám popíšem ako sadli mojej pleti, ako som s nimi spokojná či nespokojná. Verim, že vás tento článok bude baviť a možno vás inšpirujem na kúpu nových produktov do vašej kozmetickej taštičky. Prečítajte si viac o tejto značke na webovej stránke Yves Rocher, dozviete sa o ekologickom pestovaní rastlín, z ktorých sú vyrobené ich produkty, nadácii či radách ktoré posúvajú ďalej pre nás ženy.



Ako prvý produkt Vám predstavím ten, ktorý mojej pleti sadol najmenej a tým je, sebo vegetal- sérum určené na póry, ktorými moja pleť trpí už dlhšie a mám pocit, že mi nič nezaberá tak, ako by som chcela a inak tomu nebolo ani pri tomto produkte, ktorý som vyskúšala. Čakala som aspoň malú zmenu no nemám bohužiaľ pocit, že by po používaní tohto produktu nastala nejaká zmena. 
Ale má veľmi príjemnú gélovú textúru, rýchlo schne a zostáva na pleti ako maska. Ja som si ho nanášala večer a ešte ráno som ho mala na pleti, čo je pre mňa príjemnou zmenou v porovnaní s inými produktami.






Naopak skvelým produktom je elixir jeunesse, pleťový čistiaci gél. Tento gél obsahuje jemné čiastočky a zbavuje pleť toxínov. Pleť je jemná na dotyk, skutočne čistá a  čo je veľmi dôležité, pre viaceré z vás, je dokázané že redukuje vrásky. Toto ale ja povedať nemôžem, kedže vrásky zatiaľ nemám. Nuž, možno aj vďaka produktom ako je tento. 
Nanášam ho na vlhkú pleť každé ráno a jemnými krúživými pohybmi masírujem a čistím pleť dve minúty a následne opláchnem vodou. 




Elixír juinesse of30 je krém, ktorý už dlhšiu dobu používam denne. Ako ste si možno všimli aj na mojom instagramovom profile, v poslednej dobe sa takmer vôbec nelíčim a kedže nám vyšlo jarné slniečko o niečo skôr, tento ochranný denný krém s 30 faktorom by mala používať každá žienka, ktorá chce mat dlho krásnu, zdravú a mladú pleť. ( o škodlivom slnečnom zistení Vám písať snáď nemusím). Ideálny je ale aj pod make-up, pleť krásne vyživí a hydratuje. 




Tento produkt ste už mohli u mňa vidieť v spojení s kávovým peelingom. 
Preto isto viete, že ho používam už dlho, dokonca skôr ako som s Yves Rocher nadviazala spoluprácu. Je to sprchovy gél z mangolie a bieleho čaju. Musím priznať, že oni tie sprchové gély proste vedia robiť a je to produkt, z ktorému som nadšená! Jeho zloženie, vôňa a konzistencia je pre mňa proste N.o. Nevyrušuje moju už aj tak suchšiu pokožku, krásne a dlho voní a pre mňa je tento ideálny, no aj tak vyskúšam v budúcnosti aj ďalšie sprchové gély z tejto značky.





Úplnou novinou pre mňa bol denný a nočný krém, ktoré testujem asi mesiac a myslím si, že je to dosť dlhá doba na úprimnú recenziu, aj keď si väčšinou nechávam viac času. Tieto krémy musím vyzdvihnúť pre ich gélovo-krémovú textúru, jemnú vôňu a najmä preto, že moja pleť po nanesení krému vyzerá oddýchnutá a čistá. Vždy ich nanášam po vyčistení pleti gélom. Taktiež sú z rady elixír jeunesse a sú vhodne na prvé vrásky, ktoré redukujú, zbavujú pleť toxínov, chránia a vyživujú suchu pokožku. 





Dúfam, že som Vám opísala tieto produkty dostatočne na to, aby ste o nich vedeli to, čo nanájdete na ich stránke, no v prípade akýchkoľvek otázok sa neváhajte na mňa obrátiť a rada Vám  poradím či odpoviem. Veľmi pekne Vám ďakujem, že ste prišli až sem a že som Vám mohla v stručnosti povedať viac o týchto produktoch. Môžte sa tešiť na ďalší článok zo série testovania tejto značky s dekoratívnou/ skrášľujúcou kozmetikou. Pozdravuje Vás a bozkáva Naty.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava