Oyster Zero

Veľmi často mi píšete do directu ako som spokojná s našim kočíkom Oyster Zero a preto som sa rozhodla napísať Vám moje postrehy, plusy aj mínusy tohto kočíka.
Kočík máme už vyše pól roka a preto si myslím, že ho môžem s nadhľadom opísať a možno Vám tým trošku uľahčím výber nového športového kočíka.
Keďže nám trh ponúka naozaj veľké množstvo kočíkov v rôznych cenových kategóriách, ja Vám predstavím tento, ktorý je v tej priemernej cenovej ponuke do 300€.



Pri kúpe kočíka odporúčam premyslieť si, čo od kočíka očakávate a čo by mal spĺňať. Keď však idete kupovať svoj prvý športový kočík, poradím Vám, čo by mal a nemal mať aby nestrácal na funkčnosti.

1. Veľmi dôležité sú kolieska, keď nechcete kočík len do mesta, nemali by byť príliš malé a plastové (zvyknú hrkať a ťažko sa s ním dostanete cez horší terén). Naopak, výhodou sú nafukovacie či pogumované kolieska.

2. Dlhá strieška. Tú oceníte nie len v lete, keď je ostré slniečko ale aj v zime, keď fúka či sneží. Ja osobne by som už kočík bez dlhej striešky nikdy nekúpila, pretože sme taký mali a celé leto som riešila slnečník a slnečnú clonu, čo teraz vôbec nepotrebujem.

3. Polohovanie nožičiek. Určite sa deťom nespinká dobre s vysiacimi nožičkami.

4. Jednoduché skladanie. Tým myslím najmä to, že sa kočík nemusí rozkladať na dve časti. Ideálne, ako pri Oyster, kedy sa dá jednoducho zložiť len jednou rukou.

5. Veľkosť košíka.

6. Jednoduchá manipulácia. 



Plusy Oyster Zero

- Tento kočík je cenovo dostupný a myslím si, že kvalitou sa môže rovnať aj drahším športovým kočíkom.

- Pre mňa je to ultra ľahký, skladný kočík, ktorý sa zmestí aj do menšieho kufra a v pohode ho zdvihne aj útlejšia žienka (8kg).

- Má dlhú striešku, ktorá sa dá zapnúť zipsom do klasickej veľkosti a veľký plus je slnečná clona.

- Možnosť polohovania do úplného ľahu a polohovanie nožičiek. To ocení každé spiace dieťatko!

- Kôš pod kočíkom má dostatočné miesto na veci či nákup. Ja osobne v ňom nosím všetko, od hračiek, nákupu, deky plienok ba dokonca aj mlieko či fľaše minerálok. Takže mojim záťažovým testom určite obstál.

- Má veľkú sedaciu časť, preto je vhodný aj pre väčšie detičky. Naopak si nemyslím, že je vhodný od pol roka.

- Ďalším významným plusom je, jeho prispôsobivosť k terénu a ľahká manipulácia. Jazdili sme s ním v niekoľko cm, čerstvom snehu úplne bez problémov, čo si možno pamätáte aj z mystory na mojom instagrame. Taktiež s ním s prehľadom jazdím do kopcov či zdolávam Karloveské schody.

- Čo sa týka dizajnu, tento kočík ma oslovil na prvý pohľad vďaka jeho nádherným detailom z eko kože na madle dieťatka, rukoväti a samozrejme aj vďaka celkovému dizajnu.

- Má skvelé kolieska, ktoré nehrkajú, všade sa s nimi dostanem a je možnosť aretácie predných kolies, čo ja ale nevyužívam.

- Má 5 bodový bezpečnostný pás

- Ako výhodu tiež vidím možnosť dokúpenia vaničky a adaptérov a využitie kočíka ako dvojkombináciu.



Mínusy Oyster Zero

Veľmi dlho som na tomto kočíku žiadne mínusy nevidela až poslednou dobou sa ich pár našlo. 
-Jedným z nich je, že sedenie pre dieťatko nie je v úplnom sede, čo však Nelke nevadí, pretože sa opiera o madlo.

-Ďalším mínusom je, že strieška dokonale nedrží keď ju mám úplne otvorenú. Možno je to chyba iba nášho kočíku a iným drží.







Príslušenstvo
K príslušenstvu patrí pláštenka no dokúpiť sa dá nánožník, elegantná taška a držiak na nápoj. Možnosť kúpy v čiernej, sivej, olivovo zelenej, modrej, rúžovej.



Na záver musím povedať že pre nás tento kočík spĺňa všetko, čo potrebujeme a mínusy ktoré sme našli nie sú natoľko vážne, aby nám vyslovene prekážali. Iný, lepší či krajší športový kočík v tejto cenovej relácii sme nenašli a sme radi, že sme si vybrali tento, pre nás ideálny kočík, ktorý môžem len odporučiť. Je praktický, dizajnový a cenovo dostupný.

Verím, že som Vám aspoň trošku uľahčila rozhodovanie, inšpirovala vás  pri výbere športového kočíka a budete rovnako spokojní ako my. S pozdravom NATY a NELY 💕

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava