Bonprix look 4










Nohavice (Zara)
Tenisky (Nike)
Kabelka (Klingel)
Okuliare (F&F)
Hodinky (Klingel)
Sako (Bonprix)




Svetrík (Camaieu)
Topánky (Deichmann)


Hodinky (Bonprix)



Krásny slnečný deň! Dúfam, že sa máte krásne a užívate si posledné krásne jesenné dni naplno.
Dnes som si pre Vás prichystala článok s outfitmi v spolupráci s Bonprix.
Vybrala som si pohodlné predĺžené sako (nájdete ho tu- SAKO), ktoré ste mali možnosť vidieť viac krát na mojom instagrame, rifle s krásnou kvetinovou aplikáciou a minimalistické, elegantné hodinky (nájdete ich tu HODINKY).
Sako je vo veľkosti 36, rovnako ako rifle a kľudne by som mohla mať aj veľkosť 34, tak sa nebojte menších veľkostí, než aké bežne nosíte.
Ja sa cítim najlepšie v pohodlných a jednoduchých kúskoch, ktoré sú ľahko kombinovateľné
No a aby som nezabudla... jeseň si neviem predstaviť bez rúžu a laku na nechtoch.
Ako sa Vám páčia tieto outfity? Čo radi nosíte v tomto počasí vy?

Ak sa Vám tento článok páčil, budem rada, ak ma budete odoberať môj blog a instagram naty_nely
Prajem Vám krásny zvyšok dňa.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava