Obľúbenci

V tomto článku Vám predstavím mojich obľúbencov za posledné týždne a niektoré produkty dokonca mesiace. Tento krát to budú všetko kozmetické produkty a verím, že Vás inšpirujem na kúpu niektorého z nich.
Ja osobne preferujem prírodnú kozmetiku, prípadne kozmetiku s čo najmenej škodlivými látkami.


Prvým produktom a zároveň najobľúbenejším je telové organické suflé a telový peeling.
Tieto produkty neskutočne krásne a čisto voňajú, príjemne sa rozotierajú a pokožku zanechávajú hebkú, vláčnu a hydratovanú.
Telové suflé- Mliečne potešenie (7eur), je konzestenciou ako našľahané husté, tuhé mlieko ktoré sa Vám počas rozotierania topí a mení v príjemný olej, ktorý ale nezanecháva mastnú pokožku. Príjemne sa vstrebáva ale zároveň cítim vôňu a hydratovanú pokožku ešte ráno.
Je vhodný na normálnu až suchú pokožku. Poradí si tiež so suchou pokožkou na lakťoch, kolenách či pätách či dokonca pomáha pri liečbe ekzémov. Ošetruje nechtové lôžko či regeneruje pokožku po holení. Je vhodný aj na detskú pokožku.
Môj tip: Vďaka vitamínom a olejom, ktoré toto suflé obsahuje je ideálne na regeneráciu suhých vlasov. Preto ak mám čas a nikam nejdem, votriem si ho do dĺžok vlasov a nechám regenerovať a vyživovať vlasy niekoľko hodín. Vlasy potom umyjem šampónom.




Telový peeling (8eur), regeneruje, čistí a zvláčňuje pokožku. Je to organický soľný peeling, ktorý zanecháva pokožku prirodzene obnovenú, žiarivú a čistú. Obsahuje vitamíny, oleje a príjemne voní. Verím, že každý, kto tento set suflé a peeling vyskúša, si ho zamiluje rovnako, ako ja.

Makronka- organický balzam a lesk v jednom (4,90eur) od soaphory je najmä obľúbenosť mojej dcérky ktorá si s ňou natiera pusinku snáď milión krát denne. Respektíve si s ňou natierame ústa milión krát obe.
Pery zhydratuje, príjemne voní ako čučoriedka a nie je to taká tá hutná nepríjemná konzistencia čo ocením najmä ja.




Taktiež som mala možnosť odtestovať dve bomby od soaphory a to penivú bombu- šťastie a šumivú bombu- mliečne potešenie ktorú odporúčam všetkými 10! Príjemne kokosovo voní, zanecháva pokožku jemne mastnú a hydratovanú.
Horúca vaňa a bomba mliečne potešenie je pre mňa najpríjemnejší relax.


Ďalšou značkou ktoré obľulujem už dlhé mesiace a ktorú Vám netreba viac predstavovať je Yves Rocher.

Produkty tejto značky používam už  veľmi dlho, preto Vám ich možem len odporučiť.
Ako prvé Vám prestavím duo odličovacieho mlieka (5,90eur) a hydratačné tonikum (5,90eur).
Tieto dva produkty používam denne a vyhovujú mi.
Neštípe, nedráždi, hydratuje a tonizuje.




Tá istá značka, rada a denný hydratačný krém- Hydra Végétal (14eur). Podotýkam, že ho používam denne už vyše 3 mesiacov a stále som neminula viac ako polovicu. Pleť je maximálne hydratovaná, rýchlo sa vstrebáva a vôbec nie je mastný, čo mne osobne vyhovuje, pretože nemám rada mastný film na tvári a perách. Hydratuje až na 48 hodín, dodáva pleti jas, vyživuje a udržuje ju mladú a žiarivú.

Čistiaci gél Elixir Jeunesse (7,90eur) od yves rocher som vám predstavovala už v inom článku ale veľmi rada by som sa k nemu vrátila a pripomenula Vám ho, pretože ho stále veľmi rada používam. Čistím si ním pleť niekoľko krát do týždňa s pomocou mokrej rukavice na čistenie a odličovanie. Tento gél už používam viac ako pol roka pravidelne. Hĺbkovo čistí, osviežuje, hydratuje a ochraňuje pleť pred nečistotami z ovzdušia. Pleť po ňom zostáva žiarivá a rozjasnená.






Musk
Pre mňa úplná novinka a zároveň obľúbenosť od prvého použitia.
V Bratislavskej starej tržnici som si kúpila tuhý šampón a tuhé mydlo na telo.
Tuhý šampón- svieže ráno na mastné vlasy (malý 5 eur, veľký 9eur)
Ja osobne som si kúpila malý na skúšku, používam ho presne mesiac a podľa veľkosti mi vydrží určite ešte viac ako dva týždne.
Vlasy si umývam každý tretí deň, oveľa neskôr sa mastia a samozrejme je v mojom prípade nutné použiť kondicionér.
Mydla na telo som sa úprimne trošku bála, pretože nikdy som neobľubovala umývanie rúk tuhým mydlom ale všetky moje predsudky som zahnala prvým použitím.
Na vlnách (4,50)- mydlo ktoré mi v tej chvíli voňalo najviac. Je príjemné, voňavé, krásne pení a pokožka zostáva čistá.
To, ktoré je na fotke nižšie, je Rozkvitnutá lúka. Obsahuje množstvo drobných sušených bylín, ktoré vašu pokožku jemne masírujú, rôzne oleje a kakaové maslo, vďaka ktorému zostáva vaša pokožka hydratovaná a jemná. Má protizápalové s antibakteriálne účinky.






Ziaja
Nedávno som objavila šampón a kondicionér z kozieho mlieka. Úprimne musím povedať, že som si ho kúpila najmä vďaka vôni a cene (3,10).
Posilňujúci šampón a kondicionér pre suché vlasy ktorý vlasy zanecháva jemné, ľahko rozčesateľné a hlavne veľmi voňavé.
Šampónov som skúsila už naozaj veľmi veľa a za veľmi veľa peňazí, ale väčšina sa s týmto nedá zrovnať. Určite odporúčam vyskúšať.




Poznáte tieto produkty? Ako ste s nimi spokojné vy? Dajte mi vedieť do komentára. Teším sa na Vás pri ďalšom článku. Krásny zvyšok víkendu Vám prajem.

Komentáre

Alexxiew napísal(a)…
tú hydratačnú radu od YR milujem, keďže mám docela dosť suchú pokožku ;)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava