Akokoľvek, hlavne pohodlne


V spolupráci so značkou Rouzit.sk 





Ako prvý outfit som si vybrala túto tenkú teplákovú súpravu v staroružovej farbe. Je to ideálna voľba na počasie ktoré prichádza a na domáce leňošenie s deťmi. 
Veľkosť mám M ale zniesla by som aj S. Kľudne objednávajte číšlo, ktoré bežne nosíte.




                    
Ďalším kúskom je jesenný doplnok v podobe baretky po ktorej som už dlhšiu dobu túžila. Je veľmi príjemná, skvele sedí a oživí každý jesenný outfit.
 








A posledným kúskom sú nohavice, ktoré sa hodia ku každému outfitu a ktoré verím, že vynosím po celý rok. Sú tenké a veľmi príjemné. Hodia sa k teniskám rovnako ako k lodičkám a saku. 
Prvý outfit som zladila s bielym elegantným topom, tenkým svetrom a tenistami. Tento outfit sa hodí do mesta či do práce. 
A druhý outfit som skombinovala s čiernym topom na ramienka a predĺženým sakom.

Po zadaní kódu nataliab15 získate 15% zľavu na celý sortiment. 

Ktorý z týchto outfitov sa Vám páči najviac? 

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
Posledný 😍

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava