Jeseň u nás doma


Opäť vás vítam u nás doma. Naposledy som Vám ukázala ako a čím si zútulniť svoj domov a tento krát, Vám prinášam trochu jesennej atmosféry.





Letu sme dali zbohom a prichádza moja obľúbená farebná, romantická jeseň.
Každý rok sa neviem dočkať teplých svetrov, ponožiek, čaju v teplej deke a voňavých sviečok.
Toto obdobie sa mi spája s tými najkrajšími okamihmi v mojom živote a preto si nesmierne užívam všetko, čo jeseň prináša. 
Jesenné outfity, parky plné padajúceho lístia, kávu so sebou, pobiehajúce deti a manželovu ruku v tej mojej. A nehovoriac o jeseni u nás doma...
Po zmene, ktorú si pýta každé ročné obdobie, mi to tu príde opäť o trošku útulnejšie, voňavejšie a o to viac sa teším z každej chvíle, ktorú tu s rodinkou trávime. 
A keďže som si istá tým, že detaily tvoria celok, prezradím Vám, čo všetko sme u nás doma na jeseň zmenili, aby sme tu vytvorili nezameniteľnú atmosféru.


Hlavným prvkom, ktorý si pýtal zmenu je koberec
Výber koberca ma stál hodiny strávené vyberaním, doslova! Páčia sa mi totiž rôzne vzory, dĺžky vlasu, farby, veľkosť a to už je veru problém. Nakoniec som natrafila na tento veľmi príjemný, mäkký a v neposlednom rade veľmi pekný koberec, ktorý k nám skvele zapadol a zútulnil priestor v obývacej izbe. Vo výbere mi pomohla webová stránka bonami.sk kde nájdete široký výber nie len kobercov ale aj nábytku, doplnkov, dekorácií či textílií do interiéru a exteriéru. 


Detaily ktoré dotvárajú celok
Suchá tráva, sviečky, lampáše, vankúše, deky sú skvelým spôsobom, ako vytvoriť jesennú romantickú atmosféru aj u vás doma. 
Na jeseň sa nebojte pridať do interiéru viac farieb. Trendy sú však stále béžová, hnedá, čierna ale netreba zabúdať doladiť ich bordovou, oranžovou, horčicovou farbou, ideálne v doplnkoch ako sú vankúše, deky či dekorácie. 



Ďalšou novinkou u nás sú fotografie, 
ktoré v našom dome neustále pribúdajú. Tento krát nám zdobí obývačku nový obraz našej rodiny na plátne a fotografie vo veľkom formáte zo stránky empikfoto.sk 



Hand made doplnky 
Tie už ku nám akosi patria. Neustále doma niečo vyrábame, tvoríme, meníme... Tento krát som DIY vyrábala minimalistický veniec, ktorý zdobí vchodové dvere a použila som ako inak, zelené vetvičky a suchú trávu.
Vlastne takmer všetko čo naň potrebujete nájdete na prechádzke parkom či lesom. Omotáte okolo kovového kruhu ktorý kúpite v záhradkárskych predajniach a prilepíte taviacou pištoľou. Kreativite sa medze nekladú, ozdobiť sa dá čímkoľvek a umiestniť kdekoľvek, napríklad na bráničku, vchodové dvere či v interiéri. Keď chcete aby veniec vydržal viac sezón, odporúčam zvoliť umelé materiály alebo kombináciu živých a umelých materiálov tak, ako som to urobila ja. 


Už stačí len teplé objatie a detský smiech a nech táto krásna teplá jeseň trvá...
A ako vyzerá jeseň u vás? Sú tieto prvky jesene samozrejmosťou každoročne aj u vás alebo máte iné tipy? Podeľte sa a nami v komentároch, čo nesmie chýbať na jeseň u vás doma 🍂🌾

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava